2013年2月24日星期日

tidlig høst populær stil av kvinners nike høy topp sko

"! Far" nike shox så Mongkon forurettede utseende, plutselig distressed, gikk hun frem til å holde skulderen Mongkon hvisket ropte: "Far, ved et uhell skadet på kroppen din, kan du ikke være for trist."Mongkon hånd for å stoppe nike med et skjevt smil og ristet på hodet på henne overbærende smil: "Linger, jeg har det bra, ikke bekymre deg om meg jeg er en synder!".

"! Nei, fader" To billige nike shox høre Mongkon smertefulle ord, hjerter smerte mer drama, utbrøt hun: «Far, har nike vært ved din side.""Linger" nike høre Mongkon kalt Mei Ling, på jakt etter en stiv panne blinket en titt av sorg, tjue år siden, han"Du liker nike sett på Monte tomme hjerter av smerte, var hun i ferd med å åpne forespørsel, men ordene til munnen, men svelget det, og bare stirre kaldt så på ham.

nike sko norge kalde øyne, og så ordene åndelige utseende Mongkon hjerter nølte. Hemmelighet hjerte: paret ser ut til å ha mye se generelt.Øyne, så smilet hans snart Zhuantou Chao nike dyp stemme sa: "nike, hun virkelig er din mor, kan beskytte deg, alt dette er ikke hennes feil var min feil å klandre du klandre meg! det! "