2013年2月4日星期一

gå bakover med UGG

Yan Yee gren ugg australia norge den ene hånden og pannen, smilet, "Vi er stille som mann og kone, med båt fra Qingdao til Hong Kong, som kjenner natten i en port upartisk møtte min svigerinne, min familie, mens ikke velstående Han har familie tradisjon alltid vært sterkt se rundt meg en mann plutselig dukket Jiaxiong bare raseri og jeg ønsket å avklare hele historien, hvem vet ... han prøver å skifte det ville være galt av meg å gifte seg med ham. "

"Faktisk, jeg forstår at han er redd for å anklage min uskyld diskreditert, enda mer redd for å fortelle hele historien longchamp bags, å involvere meg uggs attentatet." Yan Yee bow latter, "Han er en ekte gentleman, og nektet å la kvinnen å gjøre ting vanskelig for alltid en bjørn. Ming finansiering elleve millioner villig, han fortsatt spurte meg, så uhell gifte seg med ham, vil ikke være forurettet? "

Da hun våget å tenke det utenkelige drøm, inntil fremtiden Huo Shuai fratre, at hans hjerte også vil flykte, brent Lin Ming dalen Old land.uggs på nett, Hun trodde at til slutt de gamle sårene hadde slette hjertet, har han helt en fortsatt vandrende gjentatte ganger fremhevet faren for å bli den mest hensynsløse og farlig foretagende.