2013年1月28日星期一

fashion rookie - nike dunke limited edition

Du vil til slutt hvordan? "nike free 2 så på bakken lyse rødt blod grelle blomster, noen jeg ikke vet mitt hjerte er smak.En god stund hørte ikke lyden og hennes Gang Yu, spør igjen, denne gangen, dryppet noen dråper av en gjennomsiktig kokende væske på baksiden av hånden hennes. Brått løftet hodet, deretter på nike går ansiktet dekket av tårer, som Treasure of the Sierra farget fersken i den ultimate Qijue, også Qiyan til det ekstreme.

Var i ferd med å åpne, billige nike sko de en i armene mine så tett, at styrken synes å ønske henne til å smelte inn i sin egen genetisk i slekt, kan den fortelle ikke separat."nike, jeg skal ikke gjøre det jeg vil bare be deg om å holde deg på side'll min aldri forlate mitt syn," han høres kvalte, ord for ord trist Shen klagende Hvis gjøk Tears of Blood, nike, jeg kan ikke leve uten deg egentlig ikke kan gjøre uten deg, du trenger ikke forlate meg, OK, jeg ber deg, jeg ber deg. "

nike free run heartstrings kogger og tårer for den siden av ansiktet, Lennon for hans ord om kjærlighet dyp. Hun trodde ikke at fem år har gått, og kjærligheten til henne fortsatt så dypt, enda dypere enn før.Secretly pustet lettet ut, så hun opp på ham, diskurs med en tredjedel av kjøkkengulvet, hjelpeløse septimer trist: nike, takk elsker meg så mye, men mange ting kan ikke bli tvunget til denne verden, spesielt Love "